A „majdnem névtelen” - Játék bemutatása 6.
cikk, szerző: sodi
Első cikkeink egyikében a készülő játék neve:
Kérjük a jelölje meg a helyes választ!
SmartZ Zöld kisokos
Na, ki emlékszik rá?
Nem, nem! Ezt a kérdést nem hagyjuk nyitva, nem szeretnénk álmatlan éjszakát okozni senkinek!
Történt ugyanis, hogy a játék nevével kapcsolatban, bekövetkezett egy előreláthatatlan fordulat, hogy másként is megfogalmazzuk, egy váratlan eseménnyel találtuk szemben magunkat. Sajnálatos módon a játék nevén változtatni kellett, mert azalatt a rövid idő alatt, amire a próbaverziót jóváhagyták volna, addigra sajnos nem volt elérhető a kiválasztott SmartZ név. Szükségünk lett egy új névre!
Gondoltuk, hát ennek biztos így kellett történnie, így hát a projekt hangzatos rövid címét mondogatva az innovatív játékunk már nem volt anonim többé, nagyon rövid tanácskozás és egy kevesebb mint 20 perces névtelen állatot után a Zöld kisokos nevet kapta.
Eme rövid akadály után a szükséges felületeken a javítást máris elvégezte az informatikai team, és mivel a játék nem csak magyar, hanem angol nyelven is játszható, így az angol nyelvű felületeken is megtörténtek a szükséges javítások.
Palást Község és a Mária Út Közhasznú Egyesület együttműködése az Interreg V-A Szlovákia – Magyarország Együttműködési Program SKHU/WETA/1901/4.1/229 azonosítószámú, Zöld innovatív kisokos - Közös természeti értékeink című projektjének keretében valósul meg.
A jelen cikk tartalma nem feltétlenül tükrözi az Európai Unió hivatalos álláspontját.